Jakie gadżety reklamowe najbardziej lubią klienci?

Żyjemy w czasach, w których wybór produktów na rynku jest ogromny, a konsumenci posiadają w swoim domach dużo ciekawych i nowoczesnych gadżetów. Z tego względu przedsiębiorcy muszą bardzo postarać się, aby zwrócić ich uwagę czymś wyjątkowym. Z jakich upominków najbardziej ucieszą się klienci? Obecnie panuje moda na gadżety reklamowe ekologiczne, jednak klienci z całą pewnością ucieszą się także z innych upominków. Czy breloki samochodowe, kubki i długopisy nadal są w modzie? Sprawdź, które gadżety reklamowe są uznawane przez odbiorców za godne uwagi i zapamiętania.

Artykuły biurowe są zawsze mile widziane

Kiedy myślisz o gadżetach reklamowych, z pewnością jednym z Twoich pierwszych skojarzeń jest długopis. Jest to bardzo dobra opcja z punktu widzenia przedsiębiorcy, ponieważ to mały przedmiot, który ciężko uszkodzić i łatwo przetransportować. Ale czy dla klienta długopis nadal pozostaje ciekawym gadżetem reklamowym? Bez wątpienia jest on przydatny, przyborów do pisania nigdy nie za wiele. Jednym z najczęściej wybieranych upominków reklamowych jest również notes – to także przydatny gadżet, gdyż dobrze położyć na biurku coś do zapisywania najważniejszych informacji. Można notować w nim np. terminy ważnych wydarzeń, pomysły i plany, a także szkice projektów lub dane kontaktowe współpracowników. Ponadto długopisy i notesy sprawdzą się niezależnie od branży, w jakiej działa Twój kontrahent. Pomimo tego, że gadżety te są uznawane za wielu za bardzo przydatne i klienci je lubią, to są także takie rzeczy, z których otrzymania ucieszą się bardziej.

Klienci doceniają ekologiczne podejście

Obecnie coraz więcej uwagi zwraca się na kwestie związane z ochroną środowiska, dlatego z całą pewnością wielu klientów zachwycą ekologiczne gadżety reklamowe. Takie podejście sprawia, że klient uważa firmę za godną zaufania. Co może być takim gadżetem? Oryginalnym pomysłem jest np. kubek bambusowy, na którym można umieścić logo firmy. Klientom mogą spodobać się także: bawełniane torby, bambusowe kalendarze, bambusowe słomki czy też długopisy z korka. Takie oryginalne gadżety reklamowe sprawią, że firma wyróżni się na tle konkurencji, a klienci docenią to, że zaangażowała się w działania ekologiczne.

Małe, ale przydatne – ciekawe gadżety reklamowe

Wbrew pozorom klienci cieszą się także z małych gadżetów, które są w stanie ułatwić im życie. Są nimi np. breloki samochodowe, gdyż dopięte do kluczy znacznie ułatwiają ich odnalezienie w torbie, plecaku lub kieszeni. Świetne propozycje tego typu znajdziesz na stronie sklepu bewu.pl. Innym małym, ale przydatnym gadżetem są zapalniczki. Wydawać by się mogło, że jest to gadżet dobry dla osób palących, ale czy nie potrzebujesz ognia do innych czynności niż podpalanie papierosa? Czasem zdarzy się na przykład, że trzeba zapalić świeczkę lub rozpalić ognisko – wówczas taki gadżet okazuje się przydatny. Ogromną zaletą tego typu przedmiotów jest to, że są one wykorzystywane w życiu codziennym – co bardzo cieszy klientów.

Na co należy uważać przy wyborze gadżetów?

Jeśli wybierasz gadżety reklamowe do swojej firmy, zadbaj przede wszystkim o to, aby były solidne wykonane. Z punktu widzenia przedsiębiorcy im tańsze produkty, tym lepiej, ponieważ możliwe będzie zamówienie dużej liczby gadżetów niskim kosztem. Nie jest to jednak rozwiązanie, które satysfakcjonuje klienta. Kiedy konsument otrzyma lekki, plastikowy długopis, który nie będzie wyróżniał się niczym na tle konkurencji, to na pewno nie uzna tego upominku za dobry gadżet. Klienci wolą dobrze wykonane akcesoria, które będą mogły im służyć przez długi czas, oraz takie, z których nie będzie im wstyd korzystać – ze względu na ich jakość. Nie musisz oczywiście od razu inwestować w drogie  gadżety reklamowe ekologiczne, jednak nie kupuj też najtańszych produktów dostępnych na rynku. Ponadto zwróć uwagę także na estetykę wręczania upominków. Ładnie opakowany gadżet z pewnością bardziej przypadnie do gustu klientowi niż długopis, który po prostu podasz mu do ręki. Dodatkowo zwróć uwagę na kolory, jakie wybierasz, klienci zdecydowanie wolą neutralne i stonowane barwy.